top of page
Caută
  • Alexandra Bombita

Ce e un copy bun?

Copy-ul reprezinta vorbele unei reclame - ca este un print, un spot tv, un banner online sau un spot radio, copyul este textul care, împreuna cu partea vizuala, comunica mesajul campaniei.


Multa vreme am zis ca un copy bun este un copy memorabil. Apoi, am ajuns la concluzia ca tin minte o multime de slogane, vorbe de duh si replici, dar nu mai tin minte la ce era reclama de fapt. Ceea ce pune în valoare condeiu, dar face un mare deserviciu reclamei.


Apoi, am zis ca un copy bun este unul... catchy, care sa te faca sa te opresti. Apoi mi-am dat seama ca ma opresc la lucruri pe care nu le înteleg din prima. Nici nu mai bagam în seama reclama.


Dupa 10 ani de publicitate, cred ca stiu ce e un copy bun. Un copy bun este acel text care iti transmite mesajul din prima, acel text facut pentru produs si nu pentru maiestria artistica; acel text de care îmi aduc aminte când vad produsul la raft, acel text cu putin umor sau putin emotional, acel text adaptat mediului în care e plasat. Acel text care vorbeste despre produs nu despre cine l-a scris.


- Alexandra Bombita

12 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Starting point

Starting point Te gandesti, te gandesti la ceva cand deschizi o afacere: ai in cap o idee, ai in cap un plan, poate ai in cap un produs, un serviciu. Parerea mea, este ca toata lumea vrea mai multi cl

Focus pe

Cea mai importanta chestie pe care trebuie sa o faci cand te apuci sa faci publicitate este sa ai un obiectiv foarte clar, foarte precis, foarte bine definit pentru campania ta. Acesta este cel mai im

Ce le dai?

Nu inteleg cum nu vrei sa-ti faci publicitate, cum nu poti sa-ti faci publicitate, sa nu ai chef sa-ti faci publicitate. Partea cu "nu pot sa-mi fac publicitate" pot sa o inteleg. Partea cu "nu vreau"

bottom of page