top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiMihai Vladimir Anton

Ce le dai?

Nu inteleg cum nu vrei sa-ti faci publicitate, cum nu poti sa-ti faci publicitate, sa nu ai chef sa-ti faci publicitate. Partea cu "nu pot sa-mi fac publicitate" pot sa o inteleg. Partea cu "nu vreau" sau "cred ca nu-mi trebuie" sau "poate nu este momentul", pe acestea nu le inteleg.


Cum nu te trezesti cu primul lucru dimineata, CUM SA MA FAC CUNOSCUT? CUM SA AFLE CAT MAI MULTA LUME DE MINE? Eu asta fac in fiecare dimineata. Da, vreau sa-ti spun si tie ca si eu am nevoie de publicitate, cel care face publicitate. Daca eu ofer un serviciu, daca fac un produs am nevoie sa il afle sau sa afle despre mine si despre produsul meu cat mai multa lume, nu? Eu asta vreau!


Bine, eu logistic nu pot sa iau foarte multi clienti pentru ca nu fac fata multor clienti. Dar as vrea sa afle toata lumea despre mine si daca cumva se deschide o oportunitate, o fereastra de colaborare, as vrea sa fiu primul la care se gandeste acel cineva, sa zica "poate il sun pe Misha, pe Anton Advertising!". Eu pot sa spun, da, putem sa lucram sau nu, nu putem sa vorbim in momentul acesta. De aici putem sa facem urmatorii pasi. Eu la asta ma gandesc in fiecare dimineata! Cred ca este esential pentru un produs si un serviciu sa-si faca cunoscuta prezenta. Publicitatea asta este: SA STIE LUMEA DE TINE! Pentru ca atunci cand au nevoie de tine sau de serviciul tau, sa stie unde sa mearga, tu le dai o harta, e simplu!

6 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Starting point

Starting point Te gandesti, te gandesti la ceva cand deschizi o afacere: ai in cap o idee, ai in cap un plan, poate ai in cap un produs, un serviciu. Parerea mea, este ca toata lumea vrea mai multi cl

Focus pe

Cea mai importanta chestie pe care trebuie sa o faci cand te apuci sa faci publicitate este sa ai un obiectiv foarte clar, foarte precis, foarte bine definit pentru campania ta. Acesta este cel mai im

Shhhhh... ce faci cand este liniste?

Nu-i frumos cand e liniste? Se aud pasarelele, se aude tot...se aude fosnetul frunzelor, iti auzi gandurile, te faci auzit, te faci auzit?! Poate cand e liniste, te faci vazut, nu? Te poti face vazut

bottom of page